Като един от символите на автентичните български продукти, и част от националното ни кулинарно наследство, розовият домат бе изведен на преден план в кампанията, като в нейния ход, APRA PN BCG заедно с МЕТРО България разказа за историята на емблематичния български розов домат в частност традиционните български сортове - Биволско сърце, Розова магия, Розово сърце.
По време на кампанията APRA PN BCG организира специално събитие, на което, заедно с екипа на МЕТРО България, начело с главния изпълнителен директор Никола Готрон, представители на изпълнителната и местната власт, помогна в засаждането на 50 дка розови домати в българското село Лепица.
В следващата фаза на кампанията бе организиран кулинарен конкурс за хоби-готвачи, които представиха своя модерен прочит на традиционно българско ястие. Победителят, оценен от известни шеф-готвачи и кулинарни блогъри у нас, получи възможността ястието му да бъде част от менюто на популярен софийски ресторант.
Самият фестивал, който даде наименованието на кампанията - „Фестивал на розовия домат“, се проведе при засилен интерес от страна на производители и потребители. Фермерският базар, проведен пред МЕТРО София 1, бе посетен от над 4000 човека, а цялата предлагана стока (розови домати, смилянски фасул и млечни продукти) бе разпродадена.
В заключителната част на кампанията „Фестивал на розовия домат“ APRA PN BCG и МЕТРО България реализираха проект за „космическа“ крем супа. Съвместно с Института по криобиология и хранителни технологии бе разработена специална рецепта за крем супа от розови домати с мус от краве сирене. За нейното приготвяне бяха използвани родни селскостопански продукти, част от асортимента на МЕТРО. Автор на рецептата бе су-шеф Веселин Дойков от МЕТРО Академия, а със съдействието на технолозите от Института рецептата беше изпратена към Европейската космическа агенция с надеждата да стане част от менюто на космонавтите.
Повече за IPRA
Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA), е създадена през 1955 г. Тя е водещата глобална мрежа за PR професионалисти в лично качество. IPRA има за цел да подобри доверената комуникация и етичната практика на връзките с обществеността. IPRA е организатор на годишния глобален конкурс за връзки с обществеността - Golden World Awards (GWA).
Повече за GWA
Годишната инициатива IPRA Golden World Awards (GWA), създадена през 1990 г., признава отличните постижения в практиките за връзки с обществеността в световен мащаб в различни категории. Получателите на наградата се гордеят особено с признанието, дадено на участието им като отговарящо на международните стандарти за високи постижения в областта на връзките с обществеността.