Кампанията на МЕТРО България „Фестивал на розовия домат“ е сред най-добрите в света

„Фестивал на розовия домат“ на МЕТРО България в партньорство с APRA Porter Novelli BCG е на финал на годишните награди на Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA)

Отгледано с грижа в България
Проектът „Фестивал на розовия домат“ на МЕТРО България е сред най-добрите комуникационни кампании в света и достигна до финал на годишните награди на Международната асоциация за връзки с обществеността Golden World Awards (GWA).
„Фестивал на розовия домат“ се фокусира върху важността от съхраняването и предаването на българските автентични продукти на бъдещите поколения. Кампанията акцентира върху историята, значението, проблемите около отглеждането, както и как се вписва в съвременната кулинария един от любимите за много българи продукти още от 19 век насам – българският розов домат. Признанието за кампанията на световния форум идва в категория „Community engagement“.
Годишните награди Golden World Awards (GWA), се организират от Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA) и са сред най-престижните награди в глобалната PR сфера. Официалната церемония по награждаването тази година ще се проведе на специална гала вечеря в Токио, Япония.
„Да бъдем финалисти в една изключително оспорвана категория, каквато е „Community engagement”, ни амбицира още повече да развиваме нашите проекти в полза на обществото. Кампанията „Фестивал на розовия домат“ е част от нашата дългогодишна мащабна програма „Отгледаното с грижа в България“, която успешно подкрепя българските производители. Щастливи сме, че мисията ни - да скъсим дистанцията между българските земеделски продукти от полето до трапезата, която бе заложена и в кампанията „Фестивал на розовия домат“, намери широк отзвук и е оценена така високо в престижния конкурс на IPRA. Благодарим на уважаемото жури и на екипа на APRA Porter Novelli BCG за отличното партньорство.“ – сподели Ива Тафраджийска, мениджър „Корпоративни комуникации“, Метро България. „През тази година Метро България ще продължи своя традиционен „Фестивал на розовия домат“, като този път ще се фокусираме повече върху разширяване на инициативата – чрез асортимент българска продукция, актуални теми в областта на устойчивото развитие и разнообразни комуникационни похвати.“ – допълни г-жа Тафраджийска.

Повече за кампанията

Като един от символите на автентичните български продукти, и част от националното ни кулинарно наследство, розовият домат бе изведен на преден план в кампанията, като в нейния ход, APRA PN BCG заедно с МЕТРО България разказа за историята на емблематичния български розов домат в частност традиционните български сортове - Биволско сърце, Розова магия, Розово сърце.
По време на кампанията APRA PN BCG организира специално събитие, на което, заедно с екипа на МЕТРО България, начело с главния изпълнителен директор Никола Готрон, представители на изпълнителната и местната власт, помогна в засаждането на 50 дка розови домати в българското село Лепица.
В следващата фаза на кампанията бе организиран кулинарен конкурс за хоби-готвачи, които представиха своя модерен прочит на традиционно българско ястие. Победителят, оценен от известни шеф-готвачи и кулинарни блогъри у нас, получи възможността ястието му да бъде част от менюто на популярен софийски ресторант.
Самият фестивал, който даде наименованието на кампанията - „Фестивал на розовия домат“, се проведе при засилен интерес от страна на производители и потребители. Фермерският базар, проведен пред МЕТРО София 1, бе посетен от над 4000 човека, а цялата предлагана стока (розови домати, смилянски фасул и млечни продукти) бе разпродадена.
В заключителната част на кампанията „Фестивал на розовия домат“ APRA PN BCG и МЕТРО България реализираха проект за „космическа“ крем супа. Съвместно с Института по криобиология и хранителни технологии бе разработена специална рецепта за крем супа от розови домати с мус от краве сирене. За нейното приготвяне бяха използвани родни селскостопански продукти, част от асортимента на МЕТРО. Автор на рецептата бе су-шеф Веселин Дойков от МЕТРО Академия, а със съдействието на технолозите от Института рецептата беше изпратена към Европейската космическа агенция с надеждата да стане част от менюто на космонавтите.

Повече за IPRA

Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA), е създадена през 1955 г. Тя е водещата глобална мрежа за PR професионалисти в лично качество. IPRA има за цел да подобри доверената комуникация и етичната практика на връзките с обществеността. IPRA е организатор на годишния глобален конкурс за връзки с обществеността - Golden World Awards (GWA).

Повече за GWA

Годишната инициатива IPRA Golden World Awards (GWA), създадена през 1990 г., признава отличните постижения в практиките за връзки с обществеността в световен мащаб в различни категории. Получателите на наградата се гордеят особено с признанието, дадено на участието им като отговарящо на международните стандарти за високи постижения в областта на връзките с обществеността.

виж още НОВИНИ ОТ МЕТРО БЪЛГАРИЯ
Виж още актуална информация за случващото се в МЕТРО. 
Назад към всички