Пилотният проект е осъществен на паркинга на магазин Метро 1 (бул. Цариградско шосе 7 – 11 км) в столицата, като за момента място в METRO Food PARKing са намерили заведенията Salad Box, HAM BAR, BeerBox. Концепцията се заражда в контекста на инициативата „Преоткрий България“ и възможността да се подкрепи малкия бизнес в усложнената ситуация на ограничения. Компанията остава вярна на мисията си да бъде опора на българските търговци дори и в трудни времена като днешните.
„METRO Food PARKing е изцяло ново бизнес решение, което позволява на клиентите ни да се насладят на вкусна храна, приготвена от професионалисти, като съчетаят и с времето за пазар в нашия магазин. В тези предизвикателни времена ние не се отказахме от осъществяването на съдействие за един от най-пострадалите сектори, а именно – ХоРеКа бизнеса. Ресторантите в нашия street food кът се ползват с предимството на открити площи за консумация, както и безплатни паркоместа за клиентите – удобна и сигурна среда за всички клиенти“, сподели Мирослав Некезиев, Мениджър Имоти в МЕТРО България.
Посетителите на METRO Food PARKing имат възможността да се насладят на сочна скара и крафт бира в Beer Box, на свежо разнообразие от пресни салати в Salad Box, на неустоимата селекция от бургери и меса в авторския HAM BAR. Припомняме, че със заповедта на Министъра на здравеопазването от 26.02.2021г. заведенията за хранене имат право да работят с клиенти в рамките на не повече от 50% от капацитета си. В тази връзка, и трите заведения продължават да предлагат и храна за вкъщи – чрез доставка или взимане от място.
HAM BAR е авторски проект на шеф Стоян Сейменски, който обединява пълноценното меню, отговарящо на съвременните street food тенденции, с идеята за бизнес с отговорност към природата – в обекта се използват биоразградими опаковки и посуда за еднократна употреба. Създателят на ресторант Beer Box Звезделин Минчев залага на собствените рецепти – както по отношение на храната, така и по отношение на бирата. Концепцията на Salad Box разбива митът, че „бързата храна“ не може да бъде здравословна – създателите на ресторантите вярват, че храната е живот и трябва да бъде приготвена по най-добрия възможен начин.
Любопитни са и самите постройки в METRO FOOD PARKing - майсторски обработени контейнери, които съчетават удобство и стил в минималистичен тренд.
„Изминалата година изправи нас, собствениците на заведения, пред невиждани от десетилетия предизвикателства. Ориентирахме се в търсенето на възможно най-безопасните начини да предлагаме здравословна храна, така че да не лишаваме клиентите си от качествено меню и достъпност. Точно в такъв момент дойде и възможността да се присъединим към METRO Food PARKing – да бъдем близо до клиентите си, за да им предложим здравословна алтернатива на бързото хранене“, признава Мария Илиева, Франчайзинг партньор на Salad Box.
В МЕТРО вярваме в силата на собствения бизнес, той допринася към икономиката и обогатява обществото. В условия на световна пандемия и ускоряваща се социално-икономическа криза, когато ХоРеКа индустрията страда най-много, един принцип остава неизменно валиден – МЕТРО е доверен партньор на своите клиенти и има важна роля в процеса по възстановяване на сектора.